Dag Italië!!

6 augustus 2021 - Peschiera del Garda, Italië

Vandaag onze laatste dag in Italië. Waar we de ochtend begonnen met een wandelingetje door het plaatselijke dorpje. Heerlijk klein en toeristisch met wat leuke shopjes. Nikki hoopte vurig een nieuw loom-setje te vinden want de elastiekjes raken op. En zelfs papa kent inmiddels alle knoopjes. Maar helaas geen succes… toch nog even geduldig wachten tot we weer in Nederland zijn.

AB48F1BB-4B77-4DC4-A9EF-33DF9E8C4397D7D923B3-3A07-4B84-990F-77E9C3351EAD

In de middag al snel weer richting standje relax-modus gezien de warmte. In alle rust ook alvast een en ander ingepakt voor de reis van morgen. En wat hebben wij een zin om weer door te reizen! Zelfs Nikki heeft er zin in. Ze vindt het hier eigenlijk net iets te warm. Wat het met name is, is denk ik het gebrek aan een lekkere zeewind, en dus ook een goed strand.

De knaller was toch wel weer de mini disco. Zie hier een korte impressie.

Dag Italië!!

1FB25ABC-D12D-407C-AD87-561E75258F5C

1. Angelique:
    6 augustus 2021
    Wat een geweldig filmpje!! Heerlijk om te zien
    Ook de foto's weer prachtig. Goede reis morgen
  2. (Ons Pap) en Ma:
    7 augustus 2021
    Aan alles komt een eind, zo ook aan jullie verblijf in Italië. Ondanks dat het misschien iets te warm was naar jullie beleving, toch heerlijk weekje gehad Een prettig vakantieverblijf, leuke uitstapjes (niet te vergeten, een fijn wandelingetje van 2,5 uur 😂) en hoe heerlijk Nikki zich heeft kunnen vermaken. O ja….en wat te denken van jullie ToGood/ToGo lekkernijen (je moet er toch maar even opkomen tijdens je vakantie in Italië 😂) Goeie reis en tot de volgende blog 👋👋
  3. Robin:
    7 augustus 2021
    Wat doet ze dat dansje goed! Heb samen met Milou er naar gekeken :)
  4. Marleen van Bodegraven:
    7 augustus 2021
    Prachtige foto's en leuk filmpje! Kan ze goed zeg! Goede reis!