Donderdag rustdag

11 augustus 2022 - Neszmély, Hongarije

Vandaag hebben we een rustdag 😇 Een mooi moment om even de tijd te nemen om tot onszelf te komen, te relaxen, ons voor te bereiden op de komende dagen en het schrijven van deze blog. Dit keer van Peter.

Ja, Hongarije is meer ons vakantieland 🤩 het heeft wat meer het zuidelijke temperament dan dat Tsjechië dat heeft. De mensen zijn vriendelijk, er zijn mooie dingen te zien en het weer is aangenaam. We vermaken ons hier dan ook prima!

Vanmorgen wat boodschappen gedaan en daarna met z’n drieën lekker rustig aan gedaan. Nikki zat lekker te poezelen, ze kan zich hele dagen vermaken met het spelen met de drie huiskatten. Daarna nog een rondje zwemmen en wat schilderen, die verveelt zich geen moment. Susanne heeft het eten voor de komende dagen vast voorbereid, dat maakt de reisdagen wat makkelijker en relaxter. En ik ben nog even bij het meertje achter ons huisje gaan kijken. Even een korte wandeling om toch wat van de omgeving te zien. Het meer bleek toch een stukje groter dan gedacht 😁 mooi moment om in alle rust deze blog te schrijven, ik werd alleen gestoord door enkele vissen die met een plons uit het water sprongen 😎

175E69D6-FCBD-4FCB-9FD8-32BC3882AA87 7292A838-B67D-4013-8A57-5B26FA175FF4 0E79C7CD-95CA-4608-9713-9C91365296A0 DCB8FD47-5190-4EBD-8F94-8E4BCE4ED037
Ja, we blijven nog even, en proberen alledrie op onze eigen manier te genieten ‘in het moment’. Doeiiii!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Robin:
    11 augustus 2022
    Super!! Lekker genieten :)
  2. Angelique:
    11 augustus 2022
    Klinkt lekker relax!! Heerlijk
  3. (Ons Pap) en Ma:
    12 augustus 2022
    Ja…..Peter, een rustdag vraagt ook om een reactie. Deze reactie is even gericht op het poezelen van Nikki met de huiskatten. Komt bij mij de vraag :) zie ik straks thuis ook huiskatten 😂😂
    Geniet van jullie vakantiedagen 👋👋
  4. Judith:
    12 augustus 2022
    Haha de zwarte kat kijkt gezellig mee met Nikki 😂😂. Heerlijk even dagje rust, dat is af en toe nodig he.
    Heel veel plezier en rust lekker uit xxx