Tja dat weer…

23 augustus 2023 - Zell am See, Oostenrijk

Wat waren we blij toen we vanmorgen opstonden en bleek dat het bewolkt was, daar bovenop volgde tijdens het ontbijt ook nog een bui, wat een heerlijkheid! 🤣🤣 Frisse lucht!! Al vanaf onze laatste dag in Zwitserland, met uitzondering van de eerste anderhalve dag Italië, hebben we aanhoudend 30 graden. Echter hier in Oostenrijk is dat net even iets anders dan in Italië. Het lijkt hier benauwder en we zijn natuurlijk actiever in de bergen, althans dat willen we graag 😉. Het plezier was echter van korte duur, want al snel verdwenen de wolken en was het weer ‘gewoon’ heet. Luxe probleem of niet….?

Laten we nog even een dagje teruggaan. De dag na de schommels, gisteren dus, kozen we voor een dagje Zell am See. Vorig jaar een flitsbezoekje, leuk genoeg om nog eens terug te gaan. Op de route ligt de zomerrodelbaan Biberg, gratis met onze van Landal gekregen Hochkonig kaart. En geloof het of niet, ik heb mijn ‘angsten’ overboord gegooid (serieus hoor) en ik ben ook gegaan 😇💪🏻 zie het bewijs!

6675dca7-f4f6-47ce-966b-2c7fc249872c

Zell am See werd een relaxt middagje: picknicken, winkeltjes, terrasje pakken en(!!) een half uurtje dobberen op een waterfiets op het meer 🥰 ☀️

0a97f9bc-5289-46e7-93a4-bff1d5e835b7705a6679-c377-4d4b-a5a0-47ebab130700IMG_03123057b7fb-102d-4788-b056-f493997c664cIMG_0316IMG_0315

Gezien de hitte proberen we elke dag op tijd op de staan en op tijd weg te gaan. Iets waar we vandaag even geen zin in hadden. Vandaag was ‘tempo slak’ toegestaan en was het plan de stoeltjeslift in ons dorp te gebruiken, even klimmen in het gratis klimparcours voor kids, spelen, een terrasje en weer terug.

IMG_0327IMG_0330IMG_0335102650d8-09f9-4367-b438-3fc2e8aef04aIMG_0339IMG_0337IMG_0340436aedef-d479-4df1-a5b0-6ae6d81d06f6

Wat morgen de dag brengt weten we nog niet… wederom een erg hete dag, het programma is nog in de maak 😉

IMG_0346

1. Judith:
    23 augustus 2023
    Wat een heerlijke fotos weer. Oostenrijk echte liefde is dat voor mij. Ik ben dus een tikje jaloers. Genieten zeg en ook nog zo goed weer. Bofkonten. Wat knap dat je je angst heb overwonnen. Ik durf dat ook niet 😂😂.
    Veel plezier nog daar!
    En tot snel!
    Xxx
  2. Annet:
    23 augustus 2023
    Klinkt als een leuke dag en ik duim voor jullie voor een bewolkte dag 😋
    Xxx
    Annet
  3. Marleen van Bodegraven:
    24 augustus 2023
    Wat fijn en wat goed dat je bent gaan rodelen Susanne :) Dapper!
    Ziet er nog steeds uit als een heerlijke vakantie!
    Geniet nog van de laatste paar dagen samen daar!
  4. Opa Rinus en Oma Lenie:
    25 augustus 2023
    Tja dat weer…….🌧☀️🥵, zou soms prettig zijn dit met je iPhone naar omstandigheden te kunnen aanpassen. Maar gezien de bijgaande foto’s hebben jullie er toch weer een paar mooie dagen van gemaakt. Nikki geniet met volle teugen van het water, heerlijk hoor ! En Susanne…..van een snelle rodelbaan naar tempo Slak, je moet maar durven 😂😂 En natuurlijk gunt Peter zichzelf ook een feest, met een mooi glas water wat langs de brouwer is geweest 🍺 Ga zo door en maak er mooie dagen van 👋👋
    Ps. Nikki, wanneer krijgen we weer een mooi verhaaltje van jou ?