What’s up!

17 augustus 2022 - Krk, Kroatië

Vandaag een Peter-uitje 😁 Joehoe 🥳🥳. Het liefste doe ik dan iets wat lekker snel gaat, enige behendigheid vergt en mogelijk een flinke adrenalineboost oplevert 😎

Voor dit soort uitjes krijg ik bij de dames hier echter niet altijd de handen op elkaar. Meestal gaat dit gepaard met de nodige obstakels. Dat begint dan enkele dagen van tevoren.

‘Wat wil je gaan doen?’
‘Ik wil dat niet hoor’
‘Ga maar alleen’
‘Ja, maar…. En dan meestal gevolgd door enkele voorwaarden’.

Nu heb ik zelf al een tijdje last van mijn knie (wat helaas nog niet echt over lijkt te gaan) dus dit keer maar een wat rustiger uitje, dat wel enige behendigheid vergt.

Afgelopen dagen wanneer ik naar de zee keek had ik er al een paar langs zien komen en dacht, best leuk om eens te proberen 😅

Dus daar gingen we, lekker naar het strand bij de camping om eens een
poging te wagen….

En we gingen een rondje suppen.

Sup staat voor stand up paddle en vergt wel enig evenwichtsvermogen. De dames hielden het dan ook bij sappen 😂 (sit and paddle) ipv suppen.

AB4BDB98-C066-4D14-ABC0-4E03343491B2 1A37D631-9D12-4E05-8FA0-5F7A0C95751F BC08C369-B490-4F5D-ACC6-AB611C0DF005
 5A10465E-C181-471C-A297-5BF5804413FC 49DFDFB6-A755-47FC-9F40-31EF433734BF

Nikki vond het ook leuk, alleen steentjes zoeken en in het water gooien was meer vermakelijk 😉

A08F566E-1795-44D4-B5B9-CC129EDD17D6

Toch maar weer snel naar de glijbaan en mini-disco, woehoe!

Tot morgen ☀️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rinus (ons Pap):
    18 augustus 2022
    Wat wil je gaan doen ? Ik wil dat niet hoor ! Suppen en Sappen kunnen bij de dames ook van het lijstje worden gestreept 😂😂 Maar goed , toch wel een vermakelijke en ontspannende bezigheid denk ik,
    een geniet momentje toch. Nee dan Nikki, een glijbaan en een mini-disco, was alles maar zo
    eenvoudig 😂😂
    Groetjes en heel veel plezier 👋👋
  2. Judith:
    18 augustus 2022
    Haha zo grappig jou dagverslag.
    Ook wel herkenbaar. Zoveel mensen zoveel wensen.
    😂😂😂.
    Toch wel erg leuk hoor dat suppen( en sappen)
    Heel veel plezier nog xxx Judith