Direction ‘Heidelberg’

14 augustus 2021 - Heppenheim, Duitsland

Als laatste stukje van ons avontuur stond Heidelberg op de planning. Ik zeg ‘op de planning’, want we hebben lang gewacht met boeken. Uiteindelijk twee avonden geleden pas een appartement geboekt. Gezien het maar om 2 a 3 nachten zou gaan wilden we de regelgeving rondom Corona afwachten. En we hebben ook nog even getwijfeld over een aantal andere routes via bijv. Zwitserland en Frankrijk. Aangezien de Corona regelgeving niet meer is aangescherpt en we het aantal kilometers wilden beperken toch voor ons initiële plan gegaan.

3B93374A-558B-49AA-9096-44BC9F478A7C

We zijn uiteindelijk terecht gekomen in Heppenheim (of all places…), zo’n 30 min rijden van Heidelberg. Hoewel het meer aanvoelt als een tropische bestemming gezien de temperatuur. Pfoe!!

In Heppenheim hebben we een ‘ietwat’ oubollig appartement ;)
Voldoet verder perfect aan onze eisen, zijnde: niet te duur, lekker ruim, van alle gemakken voorzien en een terrasje in de zon. Nikki helemaal in haar sas met eigen kamer met glijbaan-bed en bureautje.

8B41764E-63F5-4863-A77B-67463EC3254B85BBD638-BA74-491B-A7C5-A8FF93D056F03D687B3C-4B61-401B-A1B0-0ECBEE684027A112BDF6-4EE8-4805-B908-9F09C4581120

CF7DD14A-AAB0-4A45-8D95-815AC2A9EE5C
Hoe de autorit ging vandaag? Eigenlijk een van de betere ritten tot nu toe. Zonder al teveel vertraging, goed door kunnen rijden. Tijdens een stop in een nietszeggend dorpje nog een leuk (en hopelijk ook lekker) biertje op de kop getikt!

ABCB734D-8E14-42F2-B127-FE80080830E5

Helaas voelt Peter zich sinds onze aankomst niet zo lekker, hij heeft erg last van zijn darmen en de warmte helpt dan natuurlijk ook niet mee. Daarbij gezien de voorspelling voor morgen (ook tropisch) moeten we even goed gaan bedenken of een bezoek aan Heidelberg wel een optie is…

1770B63C-45FC-4110-9EA7-EE9D2D595A39

1. (Ons Pap) en Ma:
    15 augustus 2021
    Vervelend dat Peter zich niet lekker voelt. Hopelijk is dit snel weer over en kunnen jullie de vakantie afsluiten met nog een paar mooie dagen. Fijn dat jullie zo kort voor het vertrek uit Oostenrijk een appartement hebben kunnen vinden. En, een blije Nikki met haar eigen kamer en helemaal in de Loom 🥰🥰
    O ja, dat biertje:) daar is Peter natuurlijk gewoon naar op zoek gegaan 😛 (een vreemd biertje scoren valt onder de categorie:) aangename bezigheid) 😛 Groetjes 👋👋
  2. Angelique:
    15 augustus 2021
    Gelukkig ook nog een soepele reisdag mee mogen maken. Fijn! Met zo'n bed zou ik ook superenthousiast zijn, wat leuk gedaan!
    Zolang er niet overal rozenbehang is, kan het interieur toch alleen maar meevallen;-)
    Beterschap aan Peter, hopelijk na een goede nacht weer fit voor nog een paar mooie dagen.
    Enjoy!!
  3. Marleen van Bodegraven:
    15 augustus 2021
    Wat vervelend voor Peter. Heel veel beterschap! Gelukkig hadden jullie wel een goede reisdag. Hopelijk voelt hij zich vandaag beter! 🤞