Londen dag 2
8 juli 2025 - Londen, Verenigd Koninkrijk
Omdat we gisteren nog niet alles gezien hadden stond vandaag deel 2 van onze London city trip op de planning. Iets meer laid back, iets rustiger tempo, maar wel weer veel mooie dingen om te zien 🤩
Vandaag start de route op London bridge station. We hadden bedacht om een rondje te lopen met een aantal hoogtepunten die we gisteren nog niet hadden gezien.
Uiteraard begonnen we met de markthal die praktisch naast het station ligt en waar we graag nog heen wilden, omdat die gisteren gesloten was.
Boro is een erg leuke wijk met allerlei kleine authentieke winkeltjes, restaurantjes, cafés en food stands. Erg leuk om doorheen te slenteren.
Dan over de markthal, bizar dat het hier om 11u ‘s ochtends al afgeladen vol is met etende mensen, van hamburgers tot oesters en kreeft.
Vanuit de markthal zijn we via Shakespeare’s globe en de milenniumbridge richting st. Paul’s cathedral gelopen.
Om het aantal stappen vandaag een beetje te beperken, kozen we voor de underground richting London Tower, het oude kasteel. Vanuit hier konden we dan richting de Tower Bridge lopen en vervolgens ‘The Queen’s walk’ langs de Theems. Toen was het tijd voor wat lekkers 😋
Gisteren hadden we bij Boro een leuk tentje gezien om de dag met een lekker drankje af te sluiten 🍺
Vooral de wc (en de disco in de gang ernaartoe was hier erg bijzonder).
Mocht je ooit bij de Boro Bar zijn, ga even op de wc op het hobbelpaard zitten 🤩 (helaas geen foto’s 😂)
Nu tijd om te relaxen. Morgen rijden we verder naar onze volgende bestemming.



















Wat fijn.
Londen is ook erg mooi zo te zien
Have fun.
Xxx Judith