Nikki’s winkeltje en Piombino

11 augustus 2023 - Piombino, Italië

Waarom zeiden jullie niks over de mop van lolbroeken die schaken? Die is toch heel grappig?? Mijn mopjes zijn heel leuk hoor… Maar goed, ik ga vertellen over de dag. Gisteren ging ik met mijn vriendin Abby loom-bandjes verkopen, en vandaag ga ik dat weer doen.

IMG_3657IMG_3660IMG_3661

Eerst moest ik verplicht mee naar Piombino, maar in de middag kon ik naar het zwembad waar ik deed loomen met mijn vriendin Abby.

a0dc4d6a-2ff3-4f8b-95d8-b2b2b584f845

In Piombino zagen we een mooie toren. En we zagen ook een soort kerkje en een poort. Ik wilde eigenlijk een boterham met appelstroop, maar het werd een focaccia met kaas.

IMG_3667IMG_3668IMG_3669IMG_3675IMG_3678IMG_3683IMG_3684IMG_3686bb55cd3e-33c8-460c-9a20-bf2305d9f9efIMG_3688934755b5-0d73-43e7-8680-af21c1382b41ed80305b-c048-4f01-8fa6-7596708e6394

1. Opa en oma:
    11 augustus 2023
    Hoi lieve Nikki , gezellig weer een verhaaltje van Jou !! Fijn dat je een leuk vriendinnetje bent tegengekomen op de camping. En samen een winkeltje begonnen!! Lekker samen kletsen en frutselen en zwemmen .( Hebben jullie ook al iets verkocht??) Oma en opa vinden jouw mopjes grappig. Nog heel veel genieten!!!!! Dikke kus 😘😘
  2. Judith:
    11 augustus 2023
    Haha wat een grappig verhaaltje van jou Nikki. Marit en Annet wilde ook nooit mee naar een stadjes toen ze kleiner waren. Ze wilde liever zwemmen 😂. Heb je al loom bandjes verkocht?
    Jammer dat ze geen boterham met appelstroop hadden. Maar jou broodje kaas lijkt mij ook heel lekker. Leuk dat je Abby heb leren kennen!
    Gezellig allemaal hoor!
    Xxx Judith
  3. Opa Rinus en Oma Lenie:
    11 augustus 2023
    Hoi lieve Nikki, alweer een verhaaltje van jou, je bent goed bezig hoor want ik vind jou verhaaltjes super leuk. Dat er niemand iets heeft gezegd over de mop van lolbroeken die schaken is wel een beetje sneu. Ook oma Lenie, die hem heel leuk vond en er hard om moest lachen 😂, heeft niets gezegd. (Ik denk dat ze dat is vergeten omdat ze zo hard moest lachen) Nu ben ik aan de beurt om op jou verhaaltje te reageren. Ik heb je mop natuurlijk ook gelezen en rolde bijna van mij stoel van het lachen, het begint met een l en het eindigt op aken = lolbroeken die schaken 😂😂. Ik kan mij voorstellen dat jij die mop ook erg leuk vond (ben je ook bijna van je stoel gerold ?) En dan nu een verhaaltje over over je winkeltje en verplicht mee naar Pompidou (ik bedoel Piombino (moeilijk woord hoor). Leuk dat je een vriendin hebt om lekker mee te spelen en te lomen. Pas maar op met jullie loom-armbandjes, straks loopt iedereen op de camping met een armbandje van jullie 😊😊 Het is wel wat vervelend als je lekker wil gaan spelen en je moet verplicht met pap en mam mee he, maar mooie dingen bekijken en lekker smikkelen, in dit geval een focaccia met kaas, is ook wel erg gezellig toch. Dat het gezellig is geweest kan ik wel zien aan alle mooie en leuke foto’s. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende verhaaltje.
    Veel plezier nog op de Camping.
    Dikke knuffel van, het begint met een O en het eindigt op nus 🤔🤔
    Oplossing = Opa Rinus 😊
  4. Marleen van Bodegraven:
    12 augustus 2023
    Wat leuk en goed van jullie Nikki dat jullie een eigen winkeltje hebben gemaakt. Heb je nog veel verkocht? Volgens mij had ik gelachen om het grapje van jou en gezegd dat je een grappenmaker bent toch?
    Prachtige foto's weer en wat lekker die ijsjes en pizza's😋die lusten Stijn en Linde ook wel. Veel plezier!!