Scheef

6 augustus 2023 - Pisa, Italië

Vandaag schrijf ik (Nikki) de blog. Ik had heel lang geslapen, tot 9:24u en toen moest ik aan het begin van de dag even opstarten. We zijn naar Pisa gegaan. Daar zagen we de toren van Pisa en die stond scheef. Ik was bang dat hij omviel dus ik houd hem maar even tegen.

IMG_3547IMG_3551IMG_3554IMG_3559

En in het stadje Pisa zagen we ook nog heel veel andere mooie gebouwen en we zagen een muurschildering met allemaal gekke poppetjes.

IMG_3564IMG_3567ebe79e4e-b435-4135-8934-a9cf23cbcfc1e17503d0-4596-4204-882b-ea95ac8cb7e7IMG_3575IMG_3573IMG_3571IMG_3570IMG_3578IMG_3582IMG_3581IMG_3580

En we zagen ook een mooi gebouw dat leek op een kasteel zo mooi. Eigenlijk was het een kerk.

IMG_3583IMG_3585

We zagen ook een toren in een straat waar niemand was behalve wij.

IMG_3586

We moesten 1 ding niet vergeten: ijs eten!

IMG_3589

En ik had een nieuwe haarband gekocht. Die zet ik op bij de minidisco. Morgen ga ik zwemmen met mijn nieuwe zwemband.

ea4e4098-b076-4624-a3ff-ec391e294aac

Doei en ik geef honderd kusjes

1. Mark Leijten:
    6 augustus 2023
    Gelukkig heb je de toren tegengehouden. Heb je hem ook weer rechtop gezet. Leuk verhaal hoor Nikki.
  2. Marit Leijten:
    6 augustus 2023
    Hihi wat een leuk verhaaltje! Leuke foto’s!!
    Honderd kusjes terug van Marit !! 🥰🥰
  3. Judith:
    6 augustus 2023
    Honderd kusjes terug! Mooi hoor een 🌈 regenboog haarband.
    En een lekker ijsje. Wat een fijne dag!
    Heel veel plezier xxx tante Judith
  4. Angelique:
    6 augustus 2023
    Wat een prachtig weer hebben jullie en wat een leuke foto's weer! De dansvloer zal oplichten met zulke mooie glitters, superleuk!
    En ijsjes zijn altijd goed, heerlijk. Lekker blijven genieten en nog veel verhaaltjes schrijven. Wij genieten mee!
  5. Annet:
    6 augustus 2023
    Hihi wat een leuke foto’s, daar zijn wij een paar jaar geleden ook geweest toevallig! Mooie haarband hoor Nikki ❤️
    XX
    Annet
  6. Opa Rinus en Oma Lenie:
    6 augustus 2023
    Wat een prachtige foto’s Nikki. Je mag raden welke ik de mooiste vindt, of zal ik het gewoon maar zeggen…nou vooruit dan maar;) die van jou waar je de toren van Pisa tegenhoud vind ik de mooiste. Ik hoop alleen niet dat hij is omgevallen toen je weer weg was. Dat is natuurlijk niet waar (hier is Opa een beetje dom) want de toren van Pisa staat gewoon scheef en dat hoort zo, die staat al heen lang scheef. En je nieuwe haarband, wat een Cool ding, echt gaaf voor in de minidisco. Tjonge Jonge bent wel druk hoor, uitjes met Papa en Mama, zwemmen en naar de disco en ook nog een mooi vakantieverhaal, het kan allemaal niet op zeg. Je stopt je verhaal met Doei ik geef honderd kusjes……nou dat doen wij ook. Dag lieve Nikki, tot je volgende leuke vakantieverhaal 🥰🥰
    Groetjes van Opa Rinus en Oma Lenie
  7. Opa en oma:
    7 augustus 2023
    Hoi lieve Nikki , een leuk verhaaltje van jou !! Goed geschreven! Die poppetjes op de muur zijn wel heel grappig. En jij probeert ze na te doen 👍 Een scheve toren of kan ik beter zeggen een 'uska' .(Die is niet door opa en jou gebouwd.😄) Heel veel plezier bij de disco (met je mooie nieuwe haarband) en gezellig zwemmen !! Dikke kus Opa en oma 😘😘 🍨🍨🌊🌊
  8. Marleen van Bodegraven:
    7 augustus 2023
    Wat een leuk verhaal van Nikki :) Mooie foto's ook. Met die haarband kan het niet anders dan dat je de mooiste bent daar 🧚‍♀️