Sssssst!!

23 juli 2021 - Campingplatz Bostalsee, Duitsland

En daar gingen we, rond 12 uur met een volgeladen autootje. Super ideaal toch zo’n Aygo!? Lekker zuinig, knus en gezellig (lees: alles past PRECIES en in de heuvels van Luxemburg haal je maar net de 70 km per uur hahaha!). De uitslag van mijn PCR test liet nog even op zich wachten, maar desondanks toch gaan rijden. We moesten immers een uurtje omrijden ivm de wateroverlast rond Luik.

Het was ongeveer halverwege toen Peter zich ineens realiseerde dat hij ‘iets’ vergeten was. Nu is het zo dat je in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk milieustickers/vignetten nodig hebt voor je auto. Je raadt het vast al, die zou Peter regelen. “Heb ik ook gedaan!” Uhmmm ja, dan is het handig dat je ze de volgende keer ook nog meeneemt ;) daar moeten we dus nog even naar opzoek…

Uiteindelijk echt een super soepele rit gehad door België, Luxemburg en nog een klein stukje Duitsland. Nikki’s buik rommelde nog flink, maar alles bleef zo goed als binnen. Tijdens de rit een aantal leuke spelletjes gedaan, waaronder eentje waarbij je dieren moet bedenken bij elke letter van het alfabet. Waar Peter en ik enthousiast doorgingen van Giraffe naar Haas, riep Nikki ons ineens tot halt “Uhhh jongens…! Het is ZZZZjiraffe….” :) :)

5F45C07E-2FB8-44C8-87CA-DF06EE55CF19

Hoe dichter we bij de camping we kwamen, des te meer ik hem begon te knijpen, want ik had nog steeds geen uitslag van mijn PCR test en de camping had ons duidelijk verzocht dit mee te nemen. Rond half zeven arriveerden we op de camping. Toen daar vervolgens naar de Corona papieren werd gevraagd heb ik gedaan alsof mijn neus bloedde en gewoon de gele vaccinatie boekjes overhandigd. Waarop al snel de sleutel van ons huisje volgde. Als ze iets beter had gekeken naar datums…. sssssst!

Ons verblijf? Een echt sprookjeshuisje!! Met in de nok een bedstede en van daaruit een deurtje naar buiten met een grote lange glijbaan! Nou die Nikki… die was door het dolle heen! Ze sliep vervolgens pas om half tien :)

167A28AC-2155-4EE4-922F-70BF48E56545

55FE1891-CB74-406E-8841-87DBE9E23218

Benieuwd hoe laat ze morgenvroeg vanuit haar bed de glijbaan afroetsjt…