Klein dipje

27 juli 2021 - Triengen, Zwitserland

Vandaag even een klein dipje, althans voor mij, Susanne. Maar goed… ook die dagen horen er (helaas) bij. Het eten van gisterenavond is me niet goed gevallen en daardoor heb ik gedurende de nacht erg last van mijn buik en darmen gekregen. Helaas mijn zwakke plek, mijn darmen. Dit heeft de hele dag (met ups en downs) aangehouden, en ook nu nog niet over.

Op de planning stond een dagje relaxen, Nikki had daar echt behoefte aan en dat kwam mij dus niet verkeerd uit!

De dag zijn we begonnen met een bezoekje aan de Zwitserse Lidl. We doen steeds maar kleine boodschapjes omdat we niet teveel van hot naar her willen en kunnen slepen. Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet zo erg op prijzen let, en dus bijv. boodschappen ‘gewoon’ in mijn mandje gooi. Nou dat was wel even schrikken, ik had wel ergens in mijn achterhoofd dat Zwitserland duur was… nou dat heb ik geweten! Vooral het potje honing van 15 euro dat ik er wel ‘mooi’ uit vond zien spande de kroon! Pffffff!

A894666E-8928-403A-AC66-225CEE06C580

s’Middags stond op de planning spelletjes met popcorn. En we boften wederom, want we hebben de hele middag op ons terras in de zon kunnen zitten.

A0C2C106-68BD-4E35-86F9-61E8F43F8D2CBCCC1323-CA9B-46A0-85A4-B8CA710ABE5B

Morgen hopen we weer op pad te kunnen gaan, want alleen het uitzicht van ons terras is al prachtig, dus we willen graag meer van dit land zien!

1. Angelique:
    28 juli 2021
    Hihi, wat blijven jullie verhalen fantastisch om te lezen. Erg gelachen om je potje honing;-) .. maar ja, je weet dan ook hoe ík door de winkel loop, hahaha!!
  2. (Ons Pap) en Ma:
    28 juli 2021
    Als de honing net zo smaakvol is als het potje valt er mee te leven, of toch 🤪🤪
    En…..snel weer van je klachten af en genieten 👋
  3. Judith:
    28 juli 2021
    Hopelijk knap je snel op!
    Duur potje honing haha.
    Xxx