Een andere wereld

31 juli 2021 - Campeggio Gasparina, Italië

Nou daar zijn we dan, aanbeland op onze derde locatie: Italië. En poeh… een lang dagje!

We begonnen met een voortvarend vertrek om 9 uur vanuit ons appartement in Zwitserland. Helaas belandden we al snel in de file. De welbekende Gotthard-tunnel! Daar hebben we ruim 1,5 uur in de file gestaan. Ondanks dat we die hadden zien aankomen, toch zeker wel jammer! En hoewel de rest van de rit redelijk soepel ging hebben we bijna 7 uur gereden op een rit van 4 uur. En dat is voor Nikki toch wel echt aan de lange kant. Ik kan de woorden ‘honger’ en ‘heet’ echt niet meer horen ;)

Aan het einde van de middag stapten we letterlijk een hele nieuwe wereld binnen…verdubbelde temperaturen, plat landschap, bebouwing, toerisme, zwembaden, glijbanen, etc. En ook onze bungalow (wat overigens fantastisch gelegen is) weer even terug naar de basis. Ik moet nog even schakelen merk ik ;)

Zoals aangegeven zitten we er qua locatie fantastisch bij. Bungalow op een camping aan het Gardameer, strand op loopafstand, grasveldje met bomen en speeltuin voor ons terras en daarachter een zwembad met glijbanenfestijn. Die is uiteraard door Nikki meteen uitgetest en dat deed haar de hele autorit meteen weer vergeten!

F494D8E8-9E1F-4F98-BAAA-8C0E36785D0E6ECE6CFA-B723-4648-9D68-C9118B3D0E761692E914-5D27-4AB5-A8DF-1DD2AA2DC2F448996539-1340-487C-9D92-D43E8E7ACB50CAC9EC08-8B2E-4218-BDD5-94935313C633

Na het spetterplezier heeft ze voor ons ook nog even haar eerste indruk van de camping getekend. Deze vond ik zeer de moeite waard om ook nog even met jullie te delen, zie hieronder. Links onze bungalow met onderin Nikki met een bloem in haar haren. In het midden in het blauw het zwembad en daarnaast de glijbaan met daarop Nikki. Rechts de wip met daarop Nikki. Rechts bovenaan tenslotte nog de kidsclub met uiteraard weer Nikki met diezelfde bloem :)

11FA5F19-139C-4D8B-AB97-C0F609A49928
PS: deze week wat meer luieren en wat minder sightseeing, dus wellicht wat kortere blogs!

1. Angelique:
    31 juli 2021
    Reisdagen zijn altijd weer even pittig, zeker als ze zoveel langer duren dan verwacht. Maar wat een uitstekende goedmaken! Dat ziet er fantastisch uit. Wat een gaaf glijbanenfestijn! Daar zullen jullie je zeker wel vermaken. Gaaf:-D
  2. Judith:
    Leuk hoor!
    7 uur is idd lang. Maar voor Nikki heel erg leuk al die glijbanen.
    Wij hebben zelf ook wel eens combi Italië / Oostenrijk gedaan. Bij mij was Oostenrijk duidelijk favoriet. Heerlijk klimaat( niet te warm en niet te koud) prachtige natuur en heerlijk eten. Geniet van de lekkere temperaturen. Hier in Kos is het elke dag 37 graden. Poeh warm hoor!
    Veel plezier xxx Judith
  3. Robin:
    31 juli 2021
    Geniet ook lekker van het luieren! Ziet er leuk uit die glijbanen!
  4. (Ons Pap) en Ma:
    1 augustus 2021
    Jullie zijn vandaag spijtig genoeg onderdeel geworden van de massale trek (volksverhuizing) naar de zuidelijke vakantiebestemmingen, de vertragingen naar de welbekende landen zijn in het nieuws uitgebreid aan bod gekomen, ook de bekende Gotthard-tunnel mocht zich in dit rijtje scharen.
    Maar fijn, jullie zijn goed aangekomen en de locatie maakt een goede indrukt. Beter kan het niet zijn, toch. Veel plezier en geniet van jullie dagen (zo te zien weet Nikki er wel raad mee) 👋👋
  5. Marleen van Bodegraven:
    4 augustus 2021
    Gotthart tunnel kon ik vroeger al niet horen, maar is niets veranderd zo te horen en hebben jullie nog "Snel" gedaan...
    Wat een mooie tekening van Nikki en wat een leuke lokatie zeg. Daar gaan jullie je wel vermaken🥳