Blub blub
15 juli 2025 - Bournemouth, Verenigd Koninkrijk
Het is zo’n gewoonte alweer, elke dag even reflecteren op wat we beleefd hebben en jullie op de hoogte te stellen… Een mooie manier om te waarderen wat er allemaal voor leuks is (en minder leuks, maar vooral het eerste). Straks in Frankrijk hopen we even een tandje terug te kunnen doen en lekker te luieren aan het zwembad, met dus wat minder avontuur tot gevolg. Een en ander zal wel afhangen van het weer. Zo lees je van alles over extreme hitte, en nu zien we ook regen voorspeld. Maar!! We zitten aan zee, en een zeker iemand heeft ons verteld dat het daar altijd over waait 😇
Anyway, over vandaag. We hebben in de ochtend rustig aan gedaan, gebadderd, geschoren, nagels, tassen ingepakt, etc. Weer klaar voor de reis!
Omdat het vandaag wederom wat minder weer was, weer ietsje frisser als gisteren, met minimaal evenzoveel wind… stond op de planning: het Oceanarium! Dit aquarium bevindt zich aan de pier van Bournemouth, eigenlijk vergelijkbaar met Seaworld in Scheveningen. Een half uurtje wandelen, dus prima te doen. Op de heenweg nog even een smoothie meegepikt…
Wat we allemaal gezien hebben?
Nikki hoopte in ieder geval heel erg op zeepaardjes. Dat en nog veel meer is gelukt! Hieronder een kleine impressie….
Morgen wordt een lange (blogloze) reisdag. Tot snel weer 👋














Toch nog even een fijne invulling van de dag gehad met het bezoek aan het Oceanarium, een mooie ervaring welke mooie plaatjes heeft opgeleverd. En de zeepaardjes Nikki, je hebt er toch wel eentje een naam gegeven, Storm misschien 😊😊
Fijne reis morgen en op naar een volgende Blog 👋👋